![goldenhorse Foorumin päävalikko]() |
goldenhorse
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Aino Site Admin

|
Lähetetty: Maa Tam 19, 2009 4:15 Viestin aihe: Hoitajien pulinat |
|
|
Antaa tulla - mitä on mielessä, haluatko hehkuttaa jotain, vai haukkua naapurisi? Hoitajien pulina on tarkoitettu vain Golden Horsen hoitajille, aihetta ei ole rajattu mitenkään (siis myös oikean elämän asioita saa kirjoitella jos haluaa), kunhan kielenkäyttö pysyy soveliaisuuden rajoissa.
Mukana menossa myös parhaansa mukaan talliväki, jotta voidaan kaikki tutustua toisiimme  _________________ Aino vartioi ja valvoo - mutta leppoisasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Suwi Kävijä
|
Lähetetty: Maa Tam 19, 2009 6:14 Viestin aihe: Maastoon (: |
|
|
Minusta ja Jatasta kyllä saa mastokaveria maastoon, jos päivä sovitaan (: _________________ Kullan Jazz-Trio, entinen elämä </33
GH's Graftman, nykyinen elämä <33
Hoidan GH:ssa nykyään nimimerkilä vegasi, mutta minua voi kutsua Suviksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ada Kävijä
|
Lähetetty: Tii Tam 20, 2009 6:12 Viestin aihe: |
|
|
Otetaan vastaan lahjoituksia, mm. aikaa !
Että elämä jaksaa potkia persuksille, koulua käyty alle kaksi viikkoa ja niskaan on jo syydetty etiikanesitelmä (väh. kestoaika 45min), englanninprojekti (min. 5 typed a4), äidinkielentutkielma (väh. 2 typed a4), maantiedonprojekti (jonka tekemiseen annettiin ruhtinaalliset kaksi päivää aikaa, aiheena on siis kokonainen maa hallintoineen ja historioineen päivineen) ja kuvaamataidon lopputyö (triptyykkiä olen väsäämässä, varmaankin puuväreillä ja vahaliiduilla. Aihe vielä aivan auki, mutta jotain pitäisi keksiä ja vähän äkkiä). Fysiikankoe on jo pidetty, ensi viikolle kolme koetta ja sitä seuraavalle yksi esseekirjoitus ja muutaman projektin deadlinet. Että yrittäkää tässä nyt hankkia vaan elämä.
Tallilla Siru on kyrpä, ja nyt huomaa että kuinka moni virtuaalisesti nelivuotiaita "irl pätevyydellä" kouluttava on perin metikössä. Saatte tulla vapaasti katsomaan kun täysin käytöstavaton (käytöstapoja kyllä opetellaan, valitettavasti tamma vain on pirun kovakalloinen ja itsetyytyväinen otus) poni yrittää tulla mm. pesukarsinan ketjuista läpi kun ei ole vielä tajunnut että niistä ei voi tulla eikä pääse läpi. Tämän kanssa nyt ollaan tapeltu loppukesästä/alkusyksystä asti - tullessaan ei edes osannut nostaa kavioita ja karsinassa sai käydä vain joku kokenut aikuinen tai kouluttaja/minä, muuten tuli päälle ja se ei ollut kaunista jälkeä. Polvenhan tuo onnistui minulta jo murtamaan - mutta syksyyn verrattuna ollaan jo edistytty ihan mukavasti. Pitäisi vielä opettaa että hoitajan päälle ei mm. hyökätä tai sitä ei potkita, katsotaan nyt miten sekin onnistuu kun tuon komentaminen muuten kuin äänellä ei oikein toimi. Yritäpäs vain lyödä niin hoitajalla on perin nopeasti hampaat naamassa tai kaviot kyljessä.
Ratsastaessa opetellaan nyt menemään sen puomin yli laukassa ilman jättikokoista loikkaa, ja itse laukkakin vaappuu sinne sun tänne. Esteitä katsotaan jos keväällä uskalletaan koittaa, tällä hetkellä päätyisi hevonen varmaan naamalleen ja ratsastaja ojaan.
Sitten Versialla pitäisi jaksaa muutamia kisoja käydä taas kiertämässä, tällä kaudella poni on positiivisesti yllättänyt estepuolella ja ollaan käyty tasan kaksissa kisoissa joista ensimmäisistä valkoinen ja toisista keltainen ruusuke - ei paha. Koulupuolelle ei kyllä ihan heti yritetä uudestaan, ainakaan A'han tuolla kun ei riitä liikettä. Noh, tulipahan sekin kokeiltua.
Ja kadehdin kaikkia ihmisiä syvästi jotka löytävät aikaa nukkua enemmänkin kuin neljä-viisi tuntia yössä, oma päivä kun kulkee rataa: kuudelta ylös, puoli kahdeksan bussiin, neljäksi kotiin, puoli viideksi tallille, kahdeksaksi kotiin, koneelle tekemään esitelmää (+ satunnaisesti jos jää aikaa johonkin muuhun, kuten nyt tähän ihastuttavaan valitusviestiin), läksyt ja kokeisiin lukeminen, joskus yhdeltä kahdelta nukkumaan. Lucky me.
+ Sitten sitä asuntoa ja kesätyöpaikkaa pitäisi vielä jaksaa katsella, samoin oma hevonen olisi tuolla jossain lähitulevaisuudessa aika suurella sijalla.
Että moimoi vain, tänne pitäisi perustaa oma valitusnurkka jonne pääsisin aina purkamaan sydäntäni! 8) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aino Site Admin

|
Lähetetty: Tii Tam 20, 2009 7:05 Viestin aihe: |
|
|
Suwi, lähtisitkö vaikka viikonloppuna maastoreissulle - voisin Taikan kanssa käydä kokeilemassa miten kaviot pysyvät Suomen mantereella (: ?
Adan elämä kuulostaa kovin hohdokkaalta, tsemppiä paljon ja haleja tietysti (ihan kun niistä olisi apua, halit vievät aikaa )! Kovin pitkiltä kuulostavia esitelmiä teillä, kiitän onneani ettei meillä ollut mitään tuollaista (mikäs luokka muuten tällä hetkellä sulla menossa..?).
Oma koulu menee nyt hyvällä mallilla, tämä viikko opetellaan valaistuksia ja kuvaamista yhden suosikkiopettajani johdolla (no kai nyt kun sain sen tentistä täydet pisteet <3). Paljon pikkutreeniä, laitteistoon tutustumista ja hassun hauskoja kuvaustilanteita. Oltaiskohan studiolla jopa huomenna... Tänään sain suuria intokiksejä valojutuista, koska niitä voi soveltaa niin hyvin valokuvaukseen. Ehkä sen takia kameraopit onkin lempijuttuja koulussa.
Perjantaina palautukseen menossa TV-kanava-analyysi essee (2-3 sivua parityönä, oma osuus käsittelee Voice TV:tä), maanantaina radiokuunnelman kokous, torstaina casting-ääninäyttelijöille samaisen kuunnelman tienoilta, ja 6.2 palautettavana ammattikuva-essee. Viimeistä odotan myös innolla, haastateltava pitäisi vain etsiä (joko tyylitoimittaja Hesarista tai sitten Pikku Kakkosen tuottaja). _________________ Aino vartioi ja valvoo - mutta leppoisasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Suwi Kävijä
|
Lähetetty: Tor Tam 22, 2009 2:26 Viestin aihe: (: |
|
|
Aino minulle passaa hyvin. Pitäisi sunnuntaina muutenkin lähteä oman IRL konimuksen kassa maastoilemaan. Huoh.. Viimekerrata olikin jo aikaa.. (:
En halua ikinä minnekkään kamalaan opiskelu paikkaan... Tällä hetkellä menen täysillä peruskoulun ylintä astetta, eikä meinaa aika riittää kaikkeen aina. Tallilla odottaisi oma 'remontti' liikutusta ja hellää hoitoa ja kotona taas läksyt ja kokeisiin lukeminen, sekä daatamaankin pitäisi ehtiä.. Miksei voi ostaa koskaan lisä aikaa tai pidempiä päiviä (:
Tallilla on mukavaa, mutta sen oman hevosen liikutus ei aina kuitenkaan ole sitä parhainta maailmassa (vaikka joku idiootti voisikin lulla niin) ei ainakaan, kun hevonen parin vapaapäivän jälkeen liukkaalla kentällä innostu hiukan revittelemään, eikä ota yhtään pidätettä. No toki meillä on onneksi maneesikin käytössä, mutta se on niin turkasen täynnä aina, että ei sinne viitsi aina mennä tämän ponin kanssa palloilemaan.
Viikonloppuna olen ajatellut kavereideni kanssa lähteä pitemmänsortin maastoretkelle, jos vaikka saataisiin hevoselle hiukan hikeäpintaan muullakkin tavalla kun tylsällä kouluhinkkaamisella (josta ei aina edes tule mitään, muuta kuin sekasorto) tai vauhtia vauhdikkaimmilla esteharjoituksilla (joissa puomit ovat vaarassa hajota, ja muut ratsukot myös missä vain niiin tiellä). Mietin monen mnota kertaa, että miksi ostin tämä konimuksen pari vuotta sitten. Oli aivan lihasköyhä, ei kävellyt oikeinpäin, ontui ym. Kaksivuotta nuorempana vain olin niin tyhmä tai stten niin fiksu (minkä eilen oivalsin esteharjoituksien parissa). Toisaalta tämä ihanaakin ihanempi (ja pah!) yksilö on opettanut minulle paljon paljon enemmän lyhyen ajan sisällä kuin koko tuntihevos aika sinänsä. Saan kiittää siitä vain tätä hevosta, joka opetti minulle itseluottamusta (tai vähensi sitä), itse hillintää, tasapainon kehittämistä, jne. Nyt tämän melko mutkikkaan kaksivuotisen jälkeen voin kiittää itseäni, että olen pitänyt sen minulla. Nyt saan sen jo ainakin melkein joka ratsatsuskerta peräänantoon, ei enään pukittelua tai pystyyn hyppimistä kuin vapaapäivän jälkeen. Saan sen kuuntelemaan ainakin maneesissa pidätteet. Kulkemaan oikeinpäin ja luottamaan minuun. Mutta silti välilä tämä mukava hevonen on aivan samanlainen juntti kuni alkuaikoinakin. (:
Juuh.. Tuli taas kerran kirjoitettua päätyhjäksi ajatuksia, mitkä tällä hetkellä päätäni vaivaavat (: _________________ Kullan Jazz-Trio, entinen elämä </33
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ella Harjaaja
|
Lähetetty: Tor Tam 22, 2009 4:29 Viestin aihe: |
|
|
No Ellakin tulee kirjoittelemaan (:
oma elämä rullaa paikallaan, eipä mitään kummempaa ole tapahtunut. koulupäivät menee rutiinilla, aamuherätykset on kyllä kauheita! tänään oli ihana kun sain nukkua 07.30 asti mutta huomenna herätys 06.30. jotain hyvää, ettei ole koiraa : saa nukkua 15 min pitempään. vaikka kyllä se koirakin olisi ERITTÄIN tervetullut, saa nähdä kauan joudun pentua vielä odottamaan. parhaimmassa tapauksessa 9vko pahimmassa tapauksessa jopa kolme vuotta.
ratsastukset on vähän jäissä, kun kentät huonoina. olisi kisat pitkästä aikaa 2.1. joihin kisaponi Ransulla (suloinen eestinheppa) suuntaan joko laukka luokkaan tai sitten he C:1. enpä vielä tiedä ja jännitän jo mielettömästi.
aika olisi tännekin suuntaan toivottua lahjoitusta. tuntuu, että aamut kiireellä valmistaudutaan kouluun, sitten koulusta kolmen jälkeen kotiin siitä sitten tallille ja illalla kotia päin. tallipäiviä on nyt hieman liikaa, pitäisi vähentää.
Ellakin ilmoittautuu Fabin kanssa maasto- / taivaikkamuuksi seuraksi, milloinka haluatte. pitääkin lähetä jonkinlaista tarinaa rustaamaan nytten. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aino Site Admin

|
Lähetetty: Tor Tam 22, 2009 7:39 Viestin aihe: Re: (: |
|
|
| Suwi kirjoitti: | | Tallilla odottaisi oma 'remontti' liikutusta ja hellää hoitoa |
Millainen heppa sulla on? Näytä vaikka kuvia jos jostain löytyy (:
Itse olen pesunkestävä (mutta en näykkimiskestävä!) tuntiratsastaja, syyskauden lomailin ja nyt kun palasin tallille niin intoa on yleensä riittänyt. Tänään oli vähän väskä päivä uutisprokkiksen takia, mutta kun ratsu ja tunnin aiheet tuli selville, niin eipä enää väsyttänyt.
Puomeja maailman vauhdikkaimman ponin kanssa, joka rauhoittui tänään ihanasti, alkutunnista aina ihan kamala suolatikku, mutta lopputunnista ohjasavutkin menivät paremmin perille ja ruuna käveli kivan rennosti päristellen (: Ja kyseessä on risteytysruuna Bentley:
http://tassutusta.net/10508/Bentley.JPG
Ai että, huomenna vielä kouluun. Aamulla pitää hakea kuvauskalusto ja roudata ne jääkentän reunalle uutisen tekoa varten.. Oma rooli vähän hakusessa, voisin ehkä olla äänimies kun kameran taakse on jo tunkua niin paljon. _________________ Aino vartioi ja valvoo - mutta leppoisasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ella Harjaaja
|
Lähetetty: Per Tam 23, 2009 3:37 Viestin aihe: |
|
|
| Etkö Turru ratsasta Tuomarinkylässä ? Jos Masin ? (Maestro tms) hoitaja Viiviin joskus törmäät (sellanen pieni blondi tyttö), ni sano terveisiä Ellalta ja kerro että kerätään sille ensi vuoden leiriin rahaa. Sen kanssa kun ei pääse juttelee ku ei oikee missään yhteyksissä oo. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ada Kävijä
|
Lähetetty: Sun Tam 25, 2009 8:04 Viestin aihe: |
|
|
Aino, yhdeksänneltä luokalta yritän läpi sinnitellä. 8)
Itse olen puremisen-, potkimisen-, seinään littaamisen-, päällehyökkäämisen ja kaiken muunkin kestävä ratsastaja/kouluttaja/mikä nyt lienenkään - vaikka aivan kaikki ei kyllä omaa hyväksyntääni saa. Ja siinä vaiheessa yleensä myös poni huomaa sen.
Ja sitten voisin tehdä nopeahkon esittelyn lempihevosista.
Siiri on ylireipas seipäänniellyt myyrä, joka mieluummin kaahottaa eteenpäin kuin vaikka ottaa takajalat alleen ja nostaa itsensä ylös. Hoitohevonen since 1896, rakastan kyseistä hevosta ehkä vähän enemmän kuin olisi hyväksi. Pari koulukisaa ollaan tämän kanssa kierretty. (Pahoittelen huonoa kuvanlaatua.)
Versia on Adan estehevonen, jäykähkö otus joka ottaa mieluummin rennosti kuin itse asiassa tekee mitään. Esteitä kylläkin tykkää pomppia, ja ihan mukavasti ollaan kisoista ruusukkeita napsittu. Kouluradalla ei liike riitä.
Arvo on ensimmäinen hoitohevonen ja tällä naamakalalla on sitten tunnearvoa. Ennenaikaisesti vanhentunut tuntijyrä joka kyllä osaa niin koulua kuin esteitäkin - sekä myös viskoa päätään karsinassa ja olla nostamatta kavioitaan. Opetti paljon, pitäisi taas joskus lähteä tuota katsomaan.
Siru on da huonokäytöksinen suokkiprojekti, valitettavasti koneelta ei löydy kunnollista tämänhetkistä naamataulua.
Puuha on parin kerran rakkaus, kerrankin osaava, herkkä hevonen, jota voi myös ottaa vähän enemmän eikä lähde heti alta pois jos hipaiseekin pohkeella. Vaihtaa laukat joka toisella ja hyppää kivasti - kunhan ei vain näkisi niitä himskatin mörköjä joka nurkassa. Sillä tuolla laukalla päästään aika lujaa karkuun.
Sylvanilla Ada on esteitä pomppinut ja lentänyt myös puomitelinettä päin kun kisoissa näkyi pelottava poninsyöjäkohde. Iso laukka ja iso ravi jossa istuminen tuottaa välillä päänvaivaa. Innostuessaan lähtee perin lujaa.
Näitä olisi sitten lisääkin, mutta nämä tulivat nyt ensimmäisenä mieleen.
Ja Adan päivään kuuluu muuten kokeisiin lukemista, projektien tekoa, lisää kokeisiin lukemista ja lisää projektien tekoa. Että rattoisa päivä tässä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aino Site Admin

|
Lähetetty: Maa Tam 26, 2009 10:44 Viestin aihe: |
|
|
| Ella kirjoitti: | | Etkö Turru ratsasta Tuomarinkylässä ? Jos Masin ? (Maestro tms) hoitaja Viiviin joskus törmäät (sellanen pieni blondi tyttö), ni sano terveisiä Ellalta ja kerro että kerätään sille ensi vuoden leiriin rahaa. Sen kanssa kun ei pääse juttelee ku ei oikee missään yhteyksissä oo. |
Siellähän minä (: En ole ponilla vielä mennyt, joten hoitajien kanssa on tullut juteltua aika vähän, mutta katsotaan jos törmäämme kauden aikana.
Huoh, pitäisi kahdeksi vääntäytyä koululle. Tajusin äsken että mulla on tunti aikaa päästä sinne asti, jossain välissä pitäisi syödä ja mun piti hoitaa tuntijutut alta pois nyt (koska illalla pitää taas liihottaa toiseen paikkaan yöksi). Miten voikin olla niin pirun hankalaa tehdä oikeita asioita (okei päivitin kuvauskalenterini sentään)..
Voisin myös esitellä pari lempiheppaani (:
Bentley, jonka jo viime viestissä mainitsin, on yksi kivoimmista hevosista. Karsinalla tosi kiva, mutta hyvin herkkä päänsä kanssa. Plus että vauhtia löytyy kyllä - muistan viime kevään laukkaväistöt.. Niin. Väistöä tuli ja sen jälkeen ei ollut epäilystä kumpi vei laukassa.
Maestro, josta Ella äsken puhui, oli jossain vaiheessa luottoponi. Menin sillä koulu- ja estetunnit vailla huolta - paitsi että tämä ruuna osaa kyllä kasvattaa ratsastajan huolikäyrää tuhottomasti. Karsinalla vastaan voi tulla kavio, hampaat tai musta kylki, kentällä osataan pukittaa, ryöstää ja uhitella muita ruunia. Ah mikä kaveri!
Mocalle menetin sydämeni vasta sitten, kun jatkokurssin ilkeilyistä oltiin päästy yli. Alkuaikoina pelkäsin tammaa yli kaiken, se osaa edelleen yllättää happamuudellaan, mutta ratsuna aivan mahtava poni! Ja hei haloo, eihän nyt tuon näköistä ponia voi millään vihata (:
Ja koska Viron reissu on taas kohta edessä ja viime yönä unettomuudessani muistelin miten ihanasti siellä voikaan tappaa itsensä, niin pitää mainita Muhulainen Eksotika. Rikoin nilkkani pitkällä reissulla, keräsin hirveän kasan hevospelkoa (hevonen laukkasi toisen persiissä kiinni kaikki laukkasuorat ja tajusi jättää välin vasta sitten kun edellä menevältä meni etujalat alta), mutta sitten lähdin uhkarohkeasti yrittämään vielä vikalle lyhyelle reissulle. Eksotika osoittautui rauhalliseksi mammaksi, joka paineli porukan mukana, kuunteli apuja ja hirnui välillä varsansa vierelle laukkaamaan.
Ja nyt ajattelette että onpa Aino pieni ponityttö, mutta tosi asiassa pituutta löytyy ~ 175cm. Onneksi elopaino on sen verran riukumittainen, että poniratsastus luontuu vielä. Tykkään pienistä pörröisistä pippurikasoista, joiden selästä tippuu vähän matalemmalta
Niin mitä puhuinkaan asiatöiden tekemisestä... _________________ Aino vartioi ja valvoo - mutta leppoisasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ella Harjaaja
|
Lähetetty: Maa Tam 26, 2009 11:58 Viestin aihe: |
|
|
Miulla ei tällä hetkellä oikein suosikkiratsua ole.
Tärkein ja parhain oli Veltsu, miun opetusratsu! Tää teki vasta kun oikeesti osas pyytää ja nyt kun ponilla sen melkein kolme vuotta ratsastin, niin voin sanoa, että pystyn istumaan missä ravissa tahansa. Velvetillä oli maailman kamalin! Mutta hyppäsi mielettömän hyvin, ei pelänny oli kiva joka tilanteessa. Tää nyt kuoli jouluna 2007, aivan mieletön ikävä! Tulisipa takaisin.
Sitten tällä hetkellä ykköspaikkaa pitää Kristal, joka tuli Velvettiä tallille korvaamaan. Tää toimii tosi nätisti, vielä ei vaan ole sellaista luottamusta, että voisi sanoa tätä tärkeimmäksi. Mutta opettaa paljon ja on todella ihana tapaus.
Sitten tärkeitä otuksia on Monty ja Ransu. Ransusta en valitettavasti löytänyt kuvaa, katotaan jos saan sellasen jostain etsittyä. Monty kyllä lähti nyt Tuomarinkylän yksityispuolelle, jos jotain kuvia TURRU saat jostain pienemmistä kisoista napsittua, niin kerro miulle, oisi kiva nähä mihin suuntaan tuo nyt tuosta lähtee.
Adalta oli toi Puuha tosi kivan näkönen! Missä päin nää siun heppaset asustaa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Suwi Kävijä
|
Lähetetty: Tii Tam 27, 2009 2:49 Viestin aihe: (: |
|
|
Aino Kyselit hevosestani.. (: Se on sellanen vähän alle 170cm korkea puoliveri (wielkopolski)tamma (ja käyttäytyykin kuin tamma), vaikka ikääkin sillä on jo kymmen yksitoistavuotta (: Laskeskelin tässä, niin eihän s eole ollut mulla kun vasta vuoden <33.. (: Kuvia ei nyt tällä hetkelä netissä ole, mutta tammani uvia on kyllä siinä esitelmässä minkä tein hoitokurssi neloseen (:
Nyt kun niitäkin voi jo vähän esille laittaa, kun elukka saanut läskiä ja vähän lihastakin luidensa ympärille, mitä ei meille tullessaan ollut oikeastaan ollenkaan. ): Mutta nytpä näyttää olevan jo sitä ihraa ihan tarpeeksi ja pitäisi nyt vielä lihakset kehittymään saada (: _________________ Kullan Jazz-Trio, entinen elämä </33
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Suwi Kävijä
|
Lähetetty: Tii Tam 27, 2009 3:01 Viestin aihe: ja esittelen myös lempparini |
|
|
Kun tässä muutkin tärkeimmistä hevosista pauhaavat, niin miksen minäkin (:
Jonttu ja Totti ovat ehkä oikeasti koko ratsastusurani ja tällähetkellä koko elämäni tärkeimpiä asioita. Niillä oikeastaan olen oppinut ratsastajaan ja ne ovat opettaneet minulle miten sieltä selästä tiputaan ja miten sitä ratsastetaan (:
Pienen kononsa puolesta en kuitenkaan enään moneenvuoteen kummankaan selässä ole päässyt käymään, niimpä uusia tärkeitä hevosia on tullut. Sellaisiksi voisin lukea tässä vaikkapa nyt Ansan, Bambun ja Elttonin, sekä joitakin joidenkan nimet eivät yksinkertaisesti tule enään mieleen, koska olen ne koittanut joskus unohtaa. Nämä "isot"hevoset ovat vieneet minua harrastuksessani eteen päin ja opettaneet minua ratsastamaan ponien lopetettua tehtävä.
Nyt vuorossa on sitten tämä on polleni, joka tästä toivottavasti nousee vielä voittajaksi (ainakin tallin pikkukisoissa) _________________ Kullan Jazz-Trio, entinen elämä </33
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aino Site Admin

|
Lähetetty: Maa Hel 02, 2009 10:05 Viestin aihe: |
|
|
Suloisia hevosia kaikkien listoilla (: Omaksi suosikiksi kohoaa yhä enemmän Bentley - viime viikon koulutunnilla treenattiin laukanvaihtoja, ei oikeastaan loistettu niissä tippaakaan mutta ainakin mentiin edes jotenkin rennosti. Tunnin jälkeen oli kerrankin aikaa laittaa hevonen pois ajan kanssa ja harjailin sitten varmaan puolisen tuntia. Ai että <3 Tällä viikolla edessä estetunti, hui!
Mitäs meinaatte tehdä hiihtolomalla, mikäli sellainen on, ja milloin teillä on loma (: ?
Itse olen hyvin ihmeissäni siitä, että meillä edes on loma (hiphei!). viikko 8 käytetään ulkoillessa, nettisivujen parissa + kuvaamassa. Jos sää on yhtä hyvä kun nyt (aurinko paistaa ja pari astetta pakkasta), niin olen ihan onneni huipulla.
Äh, pitäisi varmaan kohta alkaa vääntäytymään kouluun.. ATK ja nettisivujen teko - ei hirveästi innosta mennä sinne kuuntelemaan mikä on body-tagi. _________________ Aino vartioi ja valvoo - mutta leppoisasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ella Harjaaja
|
Lähetetty: Kes Hel 11, 2009 11:10 Viestin aihe: |
|
|
Mie oon Rukan suunnalle taas vaihteeksi menossa (: Nyt oisi kahdestoista vuosi putkeen hiihtoloma pohjoisemmassa päin ja miun 12 laskettelu vuosikin! Ehkä tällä kertaa voisi oikeesti opetella laskemaan. Mutta nyt eka yritetään parantua tästä flunssasta, vaikka jotain hyvää tääkin sai nyt aikaan. Sain kaikki rästi hommat tehtyä ja vielä kisattua helmikuun kisat hevosillekin. Huomenna pitäisi taas jaksaa toimia, kun koulun kanssa matkataan Tahkolle laskemaan. Toivottavasti nuha katoaa siihen mennessä !
Kuis Turrun estetunti meni? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|